Skip navigation
Αρχική
Πλοήγηση
Συλλογές
Όλα τα τεκμήρια
Πλοήγηση με:
Τύπος
Δημιουργός/Συντελεστής
Ημερομηνία
Θεματική κατηγορία
Λέξη-κλειδί
Σχετικά
Επικοινωνία
Ελληνικά
English
Το Αποθετήριό μου
Ενημέρωση μέσω
email
Επεξεργασία προφίλ
Ιδρυματικό Αποθετήριο ΕΚΤ
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ)
Εκδόσεις
Αρχεία στο τεκμήριο
Δείτε/ανοίξτε
Περιγραφή:
Στατιστική έκθεση
Έκταση:
86 σελίδες
Μέγεθος:
1.33 MB
Μορφότυπος:
Adobe PDF
Εκδοχή ψηφιακού τεκμηρίου:
Δημοσιευμένη/του Εκδότη
https://hdl.handle.net/20.500.12776/17170
Στυλ βιβλιογραφικής αναφοράς:
Social Media Icons
Τύπος:
[EL]
Στατιστική έκθεση
[EN]
Statistical report
Προωθώντας την Αποτελεσματική Μάθηση στην Ψηφιακή Εποχή. Το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο για την Ψηφιακή Ικανότητα των Εκπαιδευτικών Οργανισμών
Εκδότης:
[EL]
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου
[EN]
National Documentation Center
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Επιμελητής έκδοσης:
Μπέσιος, Αντώνης
Κανάρης, Νικόλας
Λυγούρα, Κατερίνα
Επιστημονικός σύμβουλος έκδοσης:
[EL]
Καμπύλης, Παναγιώτης
[EN]
Kampylis, Panagiotis
Γραφίστας:
[EL]
Πελεκάνου, Δήμητρα
[EN]
Pelekanou, Dimitra
Περίληψη:
Οι ψηφιακές τεχνολογίες ενσωματώνονται με εντυπωσιακό και υποσχόμενο τρόπο σε όλα τα επίπεδα της εκπαίδευσης. Για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική τους χρήση στη διδασκαλία και τη μάθηση, οι εκπαιδευτικοί οργανισμοί πρέπει να αναθεωρήσουν τις στρατηγικές τους, προκειμένου να αυξήσουν την ικανότητά τους για καινοτομία και να αξιοποιήσουν πλήρως το σχετικό δυναμικό των ψηφιακών τεχνολογιών και του ψηφιακού περιεχομένου. Η παρούσα έκθεση παρουσιάζει το ευρωπαϊκό πλαίσιο για την ψηφιακή ικανότητα των εκπαιδευτικών οργανισμών (European Framework for Digitally-Competent Educational Organisations - DigCompOrg). Το πλαίσιο μπορεί να διευκολύνει τη διαφάνεια και τη συγκρισιμότητα μεταξύ των συναφών πρωτοβουλιών σε όλη την Ευρώπη, και να διαδραματίσει ρόλο στην αντιμετώπιση του κατακερματισμού των σχετικών δράσεων και της άνισης ανάπτυξης στα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ο κύριος στόχος του πλαισίου DigCompOrg είναι (i) να ενθαρρύνει τον αναστοχασμό και την αυτο-αξιολόγηση εντός των εκπαιδευτικών οργανισμών, καθώς σταδιακά εμβαθύνουν στη χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδασκαλία και τη μάθηση, (ii) να βοηθήσει τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να σχεδιάσουν, να εφαρμόσουν και να αξιολογήσουν παρεμβάσεις για την ενσωμάτωση και την αποτελεσματική χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών μάθησης.
Ημερομηνία:
2023
Γλώσσα:
Ελληνικά
Τόπος έκδοσης:
Αθήνα
ISBN:
978-618-5557-44-7 (pdf)
Θεματική κατηγορία:
[EL]
Δείκτες και στατιστικές για έρευνα, ανάπτυξη, καινοτομία
[EN]
Indicators and statistics for research, development, innovation
Τόπος (θέμα):
Ελλάδα
Λέξεις-Κλειδιά:
Ψηφιακές δεξιότητες
;
Ψηφιακός μετασχηματισμός
;
Ευρωπαϊκό Κοινό Κέντρο Ερευνών (JRC)
;
Εκπαιδευτικό περιεχόμενο
;
Εκπαιδευτικοί οργανισμοί
;
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων:
© 2023 Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου
© 2023 Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Ηλεκτρονική διεύθυνση του τεκμηρίου στον εκδότη:
https://metrics.ekt.gr/publications/645
Σχετικό υλικό (εξωτερικός σύνδεσμος):
https://publications.jrc.ec.europa.eu/repository/handle/JRC98209
Σημειώσεις:
Η έκδοση αυτή αποτελεί προσαρμογή στην ελληνική γλώσσα της έκδοσης “Promoting Effective Digital-Age Learning: A European Framework for Digitally-Competent Educational Organisations”. Η έκδοση αποτελεί μια επιστημονική έκθεση για διαμόρφωση πολιτικής (Science for Policy report) του Κοινού Κέντρου Ερευνών (Joint Research Centre), της εσωτερικής επιστημονικής υπηρεσίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Αποσκοπεί στην παροχή τεκμηριωμένης επιστημονικής υποστήριξης στη διαδικασία διαμόρφωσης της ευρωπαϊκής πολιτικής. Τα επιστημονικά συμπεράσματα που περιέχει δεν αποτελούν πολιτική θέση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αλλά και οποιοδήποτε άτομο δρα στο όνομα της Επιτροπής δεν φέρουν ευθύνη για την πιθανή χρήση αυτής της έκδοσης.
Η έκδοση στην ελληνική γλώσσα πραγματοποιήθηκε από το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου της Ελλάδος και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου με την άδεια του Κοινού Κέντρου Ερευνών της ΕΕ.
Εμφανίζεται στις συλλογές:
Εκδόσεις